مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:552020-10-27سياسي

فعالیت 34 تیم در طرح آمران سلامت هلال احمر استان زنجان


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان از فعالیت 34 تیم در طرح عامران سلامت خبرداد و گفت: این تیم ها به صورت ثابت و سیار شهروندان را دعوت به رعایت پروتکل های بهداشتی می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، شهرام میرزایی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز اجرای طرح آمران سلامت اظهار کرد: به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب شعار جامعه را به رعایت پروتکل های بهداشتی دعوت می کنیم ، در این استان کلید خورد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با بیان اینکه مسؤولان بهداشتی و درمانی کشور مکرر از شهروندان درخواست رعایت پروتکل های بهداشتی مقابله با است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: از روز گذشته 34 تیم ثابت و سیار در شهرستان های طارم، ماهنشان، ایجرود، خرمدره، خدابنده، ابهر و زنجان فعال شده اند که از این تعداد 19 مورد ثابت در چادرهای هلال احمر و 15 تیم سحاب فعال شده اند.

وی گفت: تیم سحاب سامانه حرکت های امدادی و بشردوستانه است که به صورت سیار در شهر در حال پیاده روی هستند و شهروندانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت نکرده باشند آنان را دعوت به این مهم می کنند و امکان افزایش تعداد این تیم نیز وجود دارد.

میرزایی خاطرنشان کرد: فعالیت روزانه تیم های ثابت و سیار طرح آمران سلامت که متشکل از 47 نفر از اعضای جوانان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 34 تیم در طرح آمران سلامت هلال احمر استان زنجان

فعالیت 34 تیم در طرح آمران سلامت هلال احمر استان زنجان