مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-27سياسي

نیازمند تغییراتی در آیین نامه داخلی مجلس برای مدیریت داخل صحن هستیم


رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس گفت: نیاز است تغییراتی در آیین نامه داخلی مجلس ایجاد شود که در همین راستا پیشنهاد اصلاح در خصوص مدیریت داخل صحن مجلس تدوین شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام محمدحسین حسین زاده بحرینی رییس کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه شنبه 6 آبان) مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: اتفاق نظر نمایندگان در جلسات غیر علنی مجلس بر این بود که نیاز است تغییراتی در آیین نامه داخلی مجلس ایجاد شود و این پیشنهاد امروز اولین بسته پیشنهادی در چارچوب همین تغییرات است که در خصوص مدیریت داخل صحن مجلس تدوین شده است.

وی افزود: این پیشنهاد پس از تصویب در کمیسیون در سامانه مجلس بارگزاری و در اختیار نمایندگان قرار گرفت و پیشنهادات نمایندگان نیز نسبت به آن ثبت گردید.

این طرح در صورت تصویب، تحولی در نحوه مدیریت صحن ایجاد و در رسیدگی به موضوعات سرعت و کارآمدی بیشتری ایجاد خواهد کرد و امیدوارم با موافقت نمایندگان بتوانیم جزییات آن را به تصویب برسانیم.

لزوم سرعت بخشی به کار جلسات مجلس با تغییر در آیین نامه داخلی حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در موافقت با پیشنهاد کمیسیون تدوین آیین نامه داخلی مجلس اظهار داشت: با توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند تغییراتی در آیین نامه داخلی مجلس برای مدیریت داخل صحن هستیم

نیازمند تغییراتی در آیین نامه داخلی مجلس برای مدیریت داخل صحن هستیم