مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:452020-10-27اقتصادي

ثبت اطلاعات مالی خیریه ها موجب معافیت مالیاتی می شود


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام گفت: سازمان های مردم نهاد و خیریه ها فقط در صورت انجام تراکنش های مالی از طریق ساتنا و پایا در پرداخت های حمایتی خود مشمول معافیت مالیاتی می شوند.

- شکراله شیرخانی با حضور در ایسنا، اظهار کرد: با عنایت به دستور معاونت رفاه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و نیز هماهنگی های به عمل آمده با بانک مرکزی در اجرای بند(ح) تبصره 17 قانون بودجه؛ تمام موسسات خیریه باید در هنگام پرداخت های کمک یا حمایت خود از اشخاص ، صرفا از طریق سامانه پایا یا ساتنا به درج کد 24 رقمی در قسمت شناسه پرداخت اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این کد شامل عدد 110 در ابتدا، سپس عدد 11 رقمی شماره ثبت مؤسسه خیریه و در انتها شماره تلفن همراه رابط مؤسسه(بدون در نظر گرفتن صفر اول) است، تصریح کرد: پس از انجام پرداخت به شیوه مذکور، اطلاعات شناسه پرداخت به همراه اطلاعات هویتی دریافت کننده، دستگاه پرداخت کننده، مبلغ و تاریخ پرداخت از شبکه بانکی دریافت و در سامانه ای که به این منظور در آینده ای نزدیک معرفی خواهد شد، طبقه بندی و ثبت می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اجرای این بند، می تواند نقش موثری در ارتقای شفافیت عملکرد موسسات خیریه خصوصی و مردم نهاد ایفا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت اطلاعات مالی خیریه ها موجب معافیت مالیاتی می شود

ثبت اطلاعات مالی خیریه ها موجب معافیت مالیاتی می شود