مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:402020-10-27اقتصادي

معرفی بیش از 12 هزار واحد آسیب دیده از زلزله «قطور» به بانک ها برای دریافت تسهیلات


محمود بدلی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تسهیلات اختصاص یافته به زلزله زدگان بخش قطور خوی، برای 14 هزار و 200 فقره مصوب شده بوده که تاکنون 12 هزار و 930 واحد در مراحل مختلف به بانک های عامل معرفی شده اند.

وی افزود: 3 هزار و 305 میلیارد ریال تسهیلات برای زلزله زدگان بخش قطور خوی توسط هیات وزیران مصوب شده و از این میزان 3 هزار و 39 میلیارد ریال تخصیص یافته که بر اساس پیشرفت فیزیکی واحدهای بازسازی شده، در حال پرداخت است.

بدلی اضافه کرد: این تسهیلات در بخش های احداث و تعمیر واحدهای مسکونی و تجاری، تامین لوازم معیشتی خانگی و سرمایه ای و  احداث جایگاه دامی در اختیار متقاضیان خسارت دیده قرار می گیرد.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی بیان کرد: برای هر واحد مسکونی روستایی 40 میلیون تومان و شهری 50 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و 10 میلیون تومان در روستا و 12 میلیون تومان در شهر بلاعوض پراخت شده است.

بدلی بیان کرد: همچنین 5 میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و 15 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه برای احداث جایگاه دامی و 5 میلیون تومان بلاعوض تامین لوازم معیشتی به خسارت دیدگان قطور در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان غربی گفت: از 3هزار و 500 واحد مسکونی که عملیات بازسازی آنها آغاز شده است، 892 واحد به طور کامل به اتمام رسید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی بیش از 12 هزار واحد آسیب دیده از زلزله «قطور» به بانک ها برای دریافت تسهیلات

معرفی بیش از 12 هزار واحد آسیب دیده از زلزله «قطور» به بانک ها برای دریافت تسهیلات