مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:402020-10-27اجتماعي

ممنوعیت هرگونه شکار در آب بندان های گیلان


رییس کل دادگستری استان گیلان آب بندان ها را مهم ترین زیستگاه پرندگان مهاجر دانست و گفت: بر اساس تصمیم گرفته شده هرگونه شکار در آب بندان های ممنوع بوده و اداره کل محیط زیست امسال هیچ گونه مجوز شکاری را صادر نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تالاب بندر انزلی یکی از سرمایه های ملی در کشور است، اظهار کرد: یکی از معضلات تالاب بندر انزلی مسئله گسترش گیاهان سنبل آبی بوده و باید از تمام ظرفیت های علمی و عملیاتی برای مقابله با این گیاه استفاده شود.

وی با تأکید بر لزوم استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در جلوگیری از گسترش گیاه سنبل آبی گفت: گیاه سنبل آبی بسیار برای زیست محیط تالاب مضر بوده و باید با استفاده از روش های دستی و مکانیکی و بهره گیری از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و گروه های جهادی به رفع گسترش این گیاه کمک کرد.

رییس کل دادگستری استان گیلان آب بندان ها را مهم ترین زیستگاه پرندگان مهاجر دانست و بیان کرد: بر اساس تصمیم گرفته شده هرگونه شکار در آب بندان های ممنوع بوده و اداره کل محیط زیست امسال هیچ گونه مجوز شکاری را صادر نکرده است.

خلیلی با اذعان به اینکه حفاظت از تالاب بندر انزلی یک وظیفه مهم در استان گیلان است، تصریح کرد: این تالاب هرساله پذیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت هرگونه شکار در آب بندان های گیلان

ممنوعیت هرگونه شکار در آب بندان های گیلان