مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:402020-10-27بين الملل

تفاهم امنیتی قطر و دولت وفاق ملی لیبی


هیأت دولت وفاق ملی در غرب لیبی که به قطر سفر کرده است، با وزارت کشور قطر یادداشت تفاهمی در زمینه همکاری امنیتی امضا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ، این یادداشت تفاهم بر تبادل اطلاعات بین دو کشور در زمینه گروه های تروریستی و روش های کاری آن ها، شبکه های حمایت مالی از تروریسم، تحقیق و جستجو درباره هویت افراد و کمک به اجرای این تحقیقات تأکید دارد.

یادداشت تفاهم مذکور همچنین تبادل اطلاعات درباره ابزارهای فنی که به مقابله با تروریسم کمک می کند و نیز ارائه ابزارهای لازم جهت مبارزه با اشکال مختلف جرایم بین المللی را شامل می شود.

کمک به مقابله با تخلفات و جرایم اقتصادی از قبیل پولشویی و شیوه های غیرقانونی در تجارت بین المللی همانند تجارت مواد مخدر و مواد روان گران از دیگر بندهای این یادداشت تفاهم است.

این یادداشت تفاهم در دوحه با حضور خالد بن خلیفه بن عبدالعزیز آل ثانی وزیر کشور قطر و محمد الطاهر سیاله وزیر خارجه دولت وفاق ملی و فتحی پاشاغا وزیر کشور این دولت امضا شد.

روز دوشنبه (دیروز) هیأت لیبی با تمیم بن حمد آل ثانی امیر قطر دیدار و درباره روابط دو کشور و آخرین تحولات لیبی گفت وگو کرد.

لیبی از سال 2011 و از زمان سرنگونی حکومت معمر قذافی رهبر پیشین این کشور با گسستگی سیاسی مواجه شده و تحت کنترل دو دولت موازی در شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم امنیتی قطر و دولت وفاق ملی لیبی

تفاهم امنیتی قطر و دولت وفاق ملی لیبی