مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:352020-10-27بين الملل

تجمع اعتراض آمیز در خارطوم در محکومیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی


ده ها تن از شهروندان سودانی تجمع اعتراض آمیزی در خارطوم با هدف محکومیت عادی سازی روابط کشورشان با رژیم صهیونیستی به راه انداختند.

- ده ها تن از شهروندان سودانی تجمع اعتراض آمیزی در خارطوم با هدف محکومیت عادی سازی روابط کشورشان با رژیم صهیونیستی به راه انداختند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، شهروندان سودانی در اعتراض به عادی سازی روابط این کشور با رژیم صهیونیستی تجمع اعتراض آمیزی به راه انداختند که دانشجویان دانشکده پزشکی دانشگاه خارطوم نیز در آن مشارکت داشتند.

معترضان سودانی پلاکاردهایی را در دست داشتند که بر روی آنها نوشته شده بود: قدس پایتخت فلسطین و مسجدالاقصی پرچم آن است و عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی خیانت آشکار است معترضان همچنین پرچم های سودان و فلسطین را برافراشتند.

در همین راستا، علا محمد الدسوقی، یکی از شرکت کنندگان در این تجمع اعتراضی خاطرنشان کرد، این تجمع اعتراضی به منظور بیان مخالفت دانشجویان و ملت سودان با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی است.

وی در ادامه افزود: ما نمی پذیریم که مسائل اقتصادی ما توسط صهیونیست ها حل شود.

معز زکریا، دبیرکل تجمع قدس امانت من است نیز تصریح کرد: این تجمع اعتراض آمیز کمترین چیز برای بیان مخالفت ما با عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجمع اعتراض آمیز در خارطوم در محکومیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی

تجمع اعتراض آمیز در خارطوم در محکومیت عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی