مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:102020-10-27اقتصادي

انتقاد نماینده خلخال از نظارت ضعیف بر چرخه تولید و توزیع فولاد


نماینده مردم خلخال در مجلس تاکید کرد که تولید فولاد حدود دو برابر مصرف داخلی بوده اما قیمت آن بالاتر از قیمت های عرف بین المللی است و این بیانگر عدم نظارت بر بازار و سوداگری ها توسط دلالان است.

- نماینده مردم خلخال در مجلس تاکید کرد که تولید فولاد حدود دو برابر مصرف داخلی بوده اما قیمت آن بالاتر از قیمت های عرف بین المللی است و این بیانگر عدم نظارت بر بازار و سوداگری ها توسط دلالان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید غنی نظری خانقاه در جلسه علنی امروز مجلس و در جریان بررسی گزارش کمیسیون صنایع و معادن در خصوص وضعیت بازار فولاد، بیان کرد: امروز شاهدیم که 60 درصد فولاد به صورت شمش به فروش می رسد و این یعنی خام فروشی و این خلاف قانون برنامه ششم توسعه است.

تنها 22 درصد سهم فولاد در بورس به فروش می رسد و این یعنی عدم اجرای درست قانون و نظارت ها در این بخش کار آمد نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: تولید در صنعت فولاد حدود دو برابر مصرف داخلی است، اما قیمت آن بالاتر از قیمت های عرف بین المللی است و این تناقض نشان دهنده عدم نظارت بر بازار و سوداگری هایی است که توسط دلالان صورت می گیرد، و امروزه شاهد رشد سلطان های فولاد هستیم.

نماینده مردم خلخال در مجلس تصریح کرد: وزارت صمت در وظایف خود برای نظارت بر بازار کوتاهی کرده و تولیدکنندگان به حال خود رها شده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد نماینده خلخال از نظارت ضعیف بر چرخه تولید و توزیع فولاد

انتقاد نماینده خلخال از نظارت ضعیف بر چرخه تولید و توزیع فولاد