مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-27اقتصادي

کاهش جوجه ریزی در مرغداری های لرستان


بر اساس آمارها میزان جوجه ریزی در لرستان در مهرماه کاهش یافته است و علت اصلی این موضوع اطمینان نداشتن مرغداران نسبت به تامین نهاده مورد نظر توسط دولت است.

- محمد علی جعفرپور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خرم آباد، اظهار داشت: از این پس تمام نهاده های کشاورزی مورد نیاز مرغداران از طریق سامانه بازارگاه در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر این کار برای مرغداری هایی که به تولید مرغ مادر و تخم مرغ مشغول هستند در حال انجام است، افزود: در حال اصلاح اطلاعات مرغداری های گوشتی هستیم.

معاون امور طیور و زنبورعسل جهاد کشاورزی لرستان گفت: استان لرستان ماهانه به 16 تا 17 هزار تن ذرت و 6 تا هفت هزار تن کنجاله سویا  نیازمند است.

جعفرپور با اشاره به اینکه مسئول واردات نهاده های دامی وزارت صمت است، تصریح کرد: تحریم های ظالمانه آمریکا در مسیر تامین نهاده های دامی مورد نیاز کشور مشکلات زیادی ایجاد کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در 6 ماه نخست امسال 21 میلیون جوجه ریزی در لرستان انجام شد که در نهایت این میزان جوجه ریزی باعث تولید 40 هزار تن گوشت مرغ در لرستان شد که نسبت به سال گذشته شاهد رشد سه درصدی بودیم.

معاون امور طیور و زنبور عسل جهاد کشاورزی لرستان بیان کرد: بر اساس آمارها میزان جوجه ریزی در لرستان در مهرماه کاهش یافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش جوجه ریزی در مرغداری های لرستان

کاهش جوجه ریزی در مرغداری های لرستان