مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:052020-10-27اجتماعي

برنامه جدید نیروی انتظامی در برخورد با اوباش


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از برنامه جدید نیروی انتظامی برای برخورد با اراذل و اوباش خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، سردار محمد شرفی با اشاره به برنامه ناجا برای برخورد شدیدتر با اراذل و اوباش اظهار کرد: ناجا برنامه خوبی را برای برخورد شدیدتر و جدی‌تری با اراذل و اوباش طرح‌ریزی کرده است.

وی ادامه داد: در این طرح اطلاعات اراذل و اوباش شناسایی شده، آنها به سه سطح (یک، دو و سه) تقسیم‌بندی شده که متناسب با میزان خطراتی که هر اوباش می‌تواند برای جامعه داشته باشد، تقسیم‌بندی شده‌اند.

سطح بندی اوباش بر اساس میزان آسیب رسانی برای جامعه جانشین معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی افزود: برای هر دسته و سطح از اوباش که به سه گروه اصلی تقسیم می‌شوند، دستورالعمل خاصی صادر شده که مبنای این دستورالعمل همانطور که اشاره شد، میزان خطراتی است که هر گروه می‌تواند برای جامعه داشته باشد.

به گفته شرفی، این دستورالعمل جدید ناجا به تمامی استان‌ها ابلاغ شده و به زودی شاهد طرح جدید مقابله با اراذل و اوباش از سوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی هستیم.

وی بیان کرد: تیم‌های عملیاتی هم برای رصد، کنترل، دستگیری، مقابله و توجیه این افراد در این دستورالعمل پیش‌بینی شده و به طور کلی باید گفت که تمامی مواردی که لازم است را در این طرح در ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه جدید نیروی انتظامی در برخورد با اوباش

برنامه جدید نیروی انتظامی در برخورد با اوباش