مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 06:002020-10-27ورزشي

تخصیص اعتبار 8 میلیاردی برای ورزشگاه وحدت و زمین ورزشی عنبران آستارا


رییس اداره ورزش و جوانان آستارا گفت: هشت میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد فنس ورزشگاه وحدت و زیرسازی زمین ورزشی عنبران آستارا تخصیص یافته است.

- وحید خاصی پور در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ورزشکاران آستارا در یک سال گذشته 93 مدال در مسابقات استانی، 52 مدال در مسابقات ملی و 28 مدال در مسابقات بین المللی کسب کرده اند، گفت: در این شهرستان 52 باشگاه خصوصی و 9 سالن ورزشی زیر نظر اداره ورزش و جوانان آستارا فعالیت می کنند.

وی با اشاره به اینکه شش سازمان مردم نهاد و 35 هیأت ورزشی، 10 تفاهم نامه همکاری با اداره های مختلف شهرستان آستارا منعقد شده است، افزود: در این راستا برنامه های فرهنگی و کارگاه های آموزشی نیز برگزار شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان آستارا با اشاره به اینکه هفت تیم فوتبال آستارا در لیگ های کشوری و استانی حضور دارند و برای توسعه زیرساخت های استادیوم وحدت این شهرستان نیازمند همکاری تمام دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری هستیم، گفت: پنج میلیارد ریال برای ایجاد فنس دور زمین ورزشگاه وحدت و سه میلیارد ریال اعتبار برای زیرسازی زمین ورزشی روستای عنبران شهرستان آستارا اختصاص یافته است.

خاصی پور، ادامه داد: با ایجاد فنس و رختکن در استادیوم وحدت، بازی های شهرداری آستارا در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های ایران به میزبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص اعتبار 8 میلیاردی برای ورزشگاه وحدت و زمین ورزشی عنبران آستارا

تخصیص اعتبار 8 میلیاردی برای ورزشگاه وحدت و زمین ورزشی عنبران آستارا