مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:502020-10-27سياسي

سوء استفاده مکرون از مفهوم آزادی


آیا رییس جمهور فرانسه می داند اگر مسلمانان فرانسه از حق آزادی بیان در مقابل این جریان استفاده کنند چه وضعیتی پیش خواهد آمد؟ نتیجه شیوه ای که در دفاع از هتاکان به مقدسات دنبال می شود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سعدالله زارعی، تحلیلگر مسائل بین الملل در روزنامه جام جم نوشت: اگر بخواهیم با منطق رییس جمهور فرانسه به اتفاقات اخیر نگاه کنیم باید آن را به آزادی هتک حرمت مقدسات ادیان دیگر تعبیر کنیم.

البته باید در نظر داشته باشیم این هتک حرمت نمی تواند یکطرفه باشد، چرا که اگر مکرون توهین به اسلام را مصداق آزادی بیان معرفی کند باید اقدامات متقابل مسلمانان را نیز از مصادیق آزادی بیان بداند.

در این صورت، پیامد چنین آزادی هایی موجب ایجاد درگیری بین این دو گروه و شکل گیری فضای دوقطبی بین مسلمانان و دیگر ادیان می شود؛ چراکه اگر مخالفان دین در فرانسه با ادعای آزادی بیان، حقوق اقلیت های این کشور را نادیده بگیرند، مسلمانان هم از خود دفاع می کنند.

در این صورت نتیجه چنین اتفاقاتی چه می شود؟ آیا رییس جمهور فرانسه می داند اگر مسلمانان فرانسه از حق آزادی بیان در مقابل این جریان استفاده کنند چه وضعیتی پیش خواهد آمد؟ نتیجه شیوه ای که در دفاع از هتاکان به مقدسات دنبال می شود، ایجاد هرج و مرج خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوء استفاده مکرون از مفهوم آزادی

سوء استفاده مکرون از مفهوم آزادی