مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:502020-10-27اقتصادي

فضای اصفهان مستعد توسعه مشاغل خانگی است


عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سه اقدام مدیریت شهری اصفهان برای اجرای بهتر طرح توسعه مشاغل خانگی در اصفهان، گفت: خوشبختانه امروز فضای اصفهان مستعد توسعه مشاغل خانگی است و می توان در این حوزه سرمایه گذاری بالایی کرد.

- ایسنا/اصفهان عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سه اقدام مدیریت شهری اصفهان برای اجرای بهتر طرح توسعه مشاغل خانگی در اصفهان، گفت: خوشبختانه امروز فضای اصفهان مستعد توسعه مشاغل خانگی است و می توان در این حوزه سرمایه گذاری بالایی کرد.

کوروش خسروی در گفت وگو با ایسنا در خصوص طرح ملی توسعه مشاغل خانگی، اظهار کرد: اگرچه این طرح به صورت مشترک زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و توسط جهاد دانشگاهی اجرا می شود، اما شورای اسلامی شهر اصفهان در اجرای بهتر آن چند کار می تواند انجام دهد.

وی با بیان اینکه شورای شهر اصفهان به همین منظور می تواند نسبت به ایجاد بازارچه ای برای فروش محصولات افرادی که در قالب این طرح قرار گرفته اند، اقدام کند، افزود: با توجه به قابلیت صادرات برخی محصولات مشاغل خانگی و تولیدات فاخر و هنرمندانه ای که بعضا انجام می شود، شورای شهر می تواند نسبت به ایجاد بازارچه های آنلاین و عرضه و فروش و در مجموع بازارسازی این دسته از محصولات جهت توسعه مشاغل خانگی کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای اصفهان مستعد توسعه مشاغل خانگی است

فضای اصفهان مستعد توسعه مشاغل خانگی است