مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:502020-10-27اقتصادي

640 طرح اشتغال برای نیازمندان استان سمنان اجرا شد


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه کمیته امداد از اشتغال محرومان جامعه و توانمند سازی آنها حمایت می کند، گفت: در این راستا 640 طرح اشتغال برای نیازمندان استان اجرا شد.

- محسن مسعودیان راد در گفت وگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به توانمند سازی نیازمندان و محرمان و همچنین افراد تحت پوشش کمیته امداد با اجرای طرح های اشتغال زایی و تسهیلات حمایتی، بیان کرد: در سال جاری طرح اشتغال برای مددجویان و نیازمندان جویای شغل استان سمنان اجرا شده است.

وی با اشاره به حمایت های مادی معنوی و مشاوره های شغلی و… برای نیازمندان و مددجویان کمیته امداد استان سمنان، افزود: توانمند سازی افراد تحت پوشش یکی از مهمترین محورهای کاری کمیته امداد محسوب می شود.

ایجاد فرصت های شغلی مدیرکل کمیته امداد استان سمنان گفت: در این مسیر کمیته امداد تفاهم نامه ای را با مرکز آموزش فنی حرفه ای امضا کرده که موضوع آن آموزش یک هزار و 200 نفر از افراد تحت پوشش کمیته امداد و نیازمند در سراسر استان است.

مسعودیان راد با بیان اینکه آموزش مهارت های شغلی می تواند شانس اشتغال مددجویان را افزایش دهد، ابراز کرد: بسیاری از مددجویان کمیته امداد با همین مهارت ها و دریافت تسهیلات خوداشتغالی امروز به کار مشغول هستند و بعضاً تولیداتشان در زمینه های دامداری، کشاورزی، صنایع د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

640 طرح اشتغال برای نیازمندان استان سمنان اجرا شد

640 طرح اشتغال برای نیازمندان استان سمنان اجرا شد