مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-27اقتصادي

شرکت هایی بدون مجوز جهادکشاورزی نهاده دامی را در بازار سیاه توزیع کردند


رییس کمیسیون کشاورزی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات،سامانه گمرک اطلاعاتش راکامل به بازارگاه نمی دهد،گفت:شرکت هایی بدون دریافت نامه از وزارت جهاد اقدام به خروج نهاده های دامی از انبارها کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، سیدجواد ساداتی نژاد افزود: جلسه ای میان اعضای این کمیسیون با رییس کل گمرک و معاونین وزارتخانه های صمت، کشاورزی، راه و اقتصاد با موضوع بررسی ترخیص نهاده های دام و طیور و رفع مشکل سامانه بازارگاه عصر دیروز در مجلس برگزار شد.

وی افزود: هفته گذشته هیایی از مجلس به بندر امام خمینی اعزام و مشخص شد یک میلیون و 700 هزار تن ذرت و 600 هزار تن سویا در گمرک وجود دارد که ترخیص نشده است.

رییس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: بر اساس اطلاعات میدانی به دست آمده و گزارش معاونان شرکت کننده در نشست امروز متأسفانه اطلاعات ضد و نقیضی درباره نهاده های دامی ارائه شد و شاهد آن هستیم که سامانه گمرک، اطلاعاتش را کامل به بازارگاه ارائه نمی دهد.

ساداتی نژاد ادامه داد: کمیسیون کشاورزی مجلس در تلاش است تا با هماهنگی دستگاه های مرتبط، اطلاعات کاملی را از انباشته های نهاده های دامی در گمرک به دست آورد.

نماینده مردم کاشان در مجلس گفت: همچنین مصرانه از وزیر اقتصاد می خواهیم اطلاعات گمرکات را توسط این سازمان به بازارگاه ارائه کند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت هایی بدون مجوز جهادکشاورزی نهاده دامی را در بازار سیاه توزیع کردند

شرکت هایی بدون مجوز جهادکشاورزی نهاده دامی را در بازار سیاه توزیع کردند