مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-27بين الملل

احضار کاردار موقت فرانسه به وزارت خارجه ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته (دوشنبه) در اعتراض به اصرار مقامات فرانسوی به حمایت از انتشار کاریکاتور های اهانت آمیز نسبت به ساحت پیامبر اکرم (ص)، - در اعتراض به اصرار مقامات فرانسوی به حمایت از انتشار کاریکاتور های اهانت آمیز نسبت به ساحت پیامبر اکرم (ص)،  دیروز کاردار موقت سفارت فرانسه در تهران در غیاب سفیر این کشور به وزارت امور خارجه احضار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته (دوشنبه) در اعتراض به اصرار مقامات فرانسوی به حمایت از انتشار کاریکاتور های اهانت آمیز نسبت به ساحت پیامبر اکرم (ص)، فلوران ایدالو کاردار موقت سفارت فرانسه در تهران در غیاب سفیر این کشور به وزارت امور خارجه احضار شد.

در جریان این دیدار معاون مدیرکل اروپای وزارت امور خارجه، ضمن محکوم کردن اقدامات غیر قابل قبول مقامات فرانسوی که موجب جریحه دار شدن احساسات میلیون ها مسلمان در اروپا و جهان شده است، تاکید کرد: هر گونه اهانت و بی احترامی به پیامبر اسلام (ص)، ارزش های ناب اسلام از سوی هر فرد و در هر مقامی به شدت محکوم و مردود است.

وی افزود: دامن زدن به اسلام هراسی و نفرت پراکنی آن هم به نام آزادی بیان که باید در خدمت مفاهمه، همدلی و همزیستی مسالمت آمیز بین جوامع بشری باشد، عمیقا مایه تاسف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار کاردار موقت فرانسه به وزارت خارجه ایران

احضار کاردار موقت فرانسه به وزارت خارجه ایران