مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:452020-10-27سياسي

استانداردهای استفاده از وسایل گرمایشی را فراموش نکنیم


با فرارسیدن فصل سرد سال و روشن شدن وسایل گرمایش، بار دیگر توصیه ها برای استفاده مردم از بخاری های استاندارد و دقت در نحوه به کارگیری این وسایل، - ایسنا/فارس با فرارسیدن فصل سرد سال و روشن شدن وسایل گرمایش، بار دیگر توصیه ها برای استفاده مردم از بخاری های استاندارد و دقت در نحوه به کارگیری این وسایل، آغاز شد؛ موضوعی که مسیر مسئولیت ها را به سمت مردم هدایت می کند، نه دستگاه های ناظر.

از گذشته تاکنون یکی از موضوعات مهمی که مصائبی را به دنبال داشته، بی توجهی به استانداردها در وسایل گرمایشی است؛ استفاده صحیح از وسایل گازسوز استاندارد به دلیل خطرات جدی که برای سلامتی ایجاد می کند، همواره مد نظر بوده و جزو توصیه هایی است که کارشناسان آتش نشانی و ایمنی و استاندارد، به مردم ارائه می دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این بین، تاکید بر خرید کالاهای استاندارد و همچنین نظارت مستمر بر روند تولید و عرضه کالاهایی که استاندارد نبودن آن مخاطرات مالی و جانی متوجه استفاده کننده خواهد کرد، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده است.

این در حالیست که طی سال های اخیر و با افزایش آگاهی های شهروندان نسبت به مسائل ایمنی و استاندارد، شاهد کاهش میزان خرید و استفاده از وسایل غیراستاندارد و غیرایمن و همچنین توجه و دقت به شیوه های صحیح نصب و استفاده از این وس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استانداردهای استفاده از وسایل گرمایشی را فراموش نکنیم

استانداردهای استفاده از وسایل گرمایشی را فراموش نکنیم