مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:352020-10-27اقتصادي

بیشترین صادرات ما در حوزه فولاد شمش فولاد بوده که ارزش افزوده پایینی دارد


نماینده مردم اردبیل در مجلس ضمن انتقاد از وزارت صمت به مسئولان مربوطه مبنی بر عدم طرح جامع در حوزه تولید و ارزش افزوده و صادرات فولاد گفت: بیشترین صادرات ما مربوط به شمش فولاد بوده است که ارزش افزوده پایینی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی امروز (سه شنبه 6 آبان 99) در صحن علنی مجلس در جریان گزارش ارائه کمیسیون صنایع و معادن درباره بررسی بازار فولاد اظهار داشت: مشکلاتی که در حوزه بازار فولاد وجود دارد چندین مورد است که مورد نخست عدم وجود طرح جامع تولید فولاد در زنجیره تولید و عرضه که یکی از زنجیره های مغفول مانده این صنعت است که تاکنون وزارت صمت و مسؤولان هیچ طرحی اعم از تولید، زنجیره ارزش افزوده و صادرات تهیه نکرده است.

وی افزود: براساس آمار صادرات بیشترین صادرات ما در حوزه فولاد مربوط به شمش فولاد است که ارزش افزوده بسیار پایینی در مقایسه با زنجیره های پایین دستی داشته ایم.

بدری تأکید کرد: حداکثر فولاد مورد نیاز در کشور 14 الی 15 میلیون تن است، گفت: در صورتی که تولید سالانه ما بر اساس آمار و برآورد در سال 99 به 30 میلیون تن می رسد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی می گوید: تقریبا دو برابر مصرف مورد نیاز کشور تولید فولاد داریم، در صورتی که براساس گزارش ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین صادرات ما در حوزه فولاد شمش فولاد بوده که ارزش افزوده پایینی دارد

بیشترین صادرات ما در حوزه فولاد شمش فولاد بوده که ارزش افزوده پایینی دارد