مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:252020-10-27ورزشي

درخواست از نمایندگان تهران برای کمک مالی به باشگاه های استقلال و پرسپولیس


سرپرستان باشگاه استقلال و پرسپولیس در نشست با نمایندگان تهران با اشاره به مشکلات مالی این دو باشگاه از مجمع نمایندگان تهران در این باره درخواست کمک کردند.

-  علی خضریان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در توضیح نشست مجمع نمایندگان تهران با اعضای هیئت مدیره باشگاه های استقلال و پرسپولیس گفت: با توجه به مسائل و مشکلاتی که دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با آن مواجه هستند، مجمع نمایندگان تهران به این موضوع ورود کرده از سرپرست های دو باشگاه پر طرفدار برای ارائه توضیح در خصوص مسائل و مشکلات خودشان دعوت کرد.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران ادامه داد: در این نشست سرپرست های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مشکلات و دغدغه های خودشان را مطرح کردند که عمدتا مربوط به مسائل مالی بود که آنها را با مشکلات فراوانی روبرو کرده و در صورت پرداخت نشدن بدهی های مربیان و بازیکنان خارجی، این دو باشگاه را با بحران مواجه می کند.

بر همین اساس هم از مجمع نمایندگان استان تهران برای برون رفت از این مشکلات درخواست کمک داشتند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه موفقیت دو باشگاه پرطرفدار پرسپولیس و استقلال به دلیل داشتن هواداران میلیونی موجب افزایش نشاط در جامعه می شود، تصریح کرد: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست از نمایندگان تهران برای کمک مالی به باشگاه های استقلال و پرسپولیس

درخواست از نمایندگان تهران برای کمک مالی به باشگاه های استقلال و پرسپولیس