مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:152020-10-27سياسي

تحلیل متفاوت باهنر از اعتراضات آبان 98


دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین می گوید: در آبان ماه سال 98 مردم نه تنها از موضوع بنزین، بلکه پیش از آن از همه چیز ناراضی بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک»، محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در بخشی از یک گفتگوی تفصیلی در پاسخ به این پرسش که مردم چگونه باید اعتراضشان را بیان کنند؟، اظهار داشت: مطالبات کشور متنوع و گسترده است؛‌ کسانی که احساس می کنند حقشان ادا نشده و یا مطالباتشان پاسخی دریافت نکرده است یا از طرف حاکمیت ظلمی به آنها روا شده است، طبیعی است که به دنبال گوشه و جایی می گردند که مطالباتشان را مطرح کنند.

وی که با ایلنا گفتگو کرده، تأکید می کند: سه پارامتر ناکارآمدی، ‌سوء استفاده (رانت خواری و دزدی) و عدم پاسخگویی به مطالبات مردم در کشور وجود دارد.

در آبان ماه سال 98 مردم نه تنها از موضوع بنزین، بلکه پیش از آن از همه چیز ناراضی بودند.

باهنر تصریح کرد: امنیت جزء بزرگترین نعمات الهی است که توسط حکومت‌ها برای مردم باید ایجاد می‌شود و این ‌ نکته خوبی بود که در آبان ماه مردم علیرغم همه مطالباتی که دارند متوجه آن شدند.

منظورم امنیتی مانند وجود نداشتن دزدی و این مسائل نیست، علی‌رغم این که اطراف کشور پر از آتش و خون است کشور ما الحمدالله امنیت خوبی دارد البته این به معنای این نیست که در خبرها می‌شنویم پدری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحلیل متفاوت باهنر از اعتراضات آبان 98

تحلیل متفاوت باهنر از اعتراضات آبان 98