مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 05:052020-10-27حوادث

مهار آتش سوزی در 9 هکتار از مراتع بکر بخش تخت سلیمان تکاب


در 9 هکتار از مراتع بکر روستای قازان کندی بخش تخت سلیمان آتش سوزی مهار شد.

- حبیب الله شیوخی در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: در 9 هکتار از مراتع بکر روستای قازان کندی بخش تخت سلیمان آتش سوزی شده که این آتش سوزی پس از چهار ساعت مهار شد.

وی تصریح کرد: این مراتع در منطقه بسیار سخت گذر واقع شده که بلافاصله پس از مشاهده دود در منطقه، ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی به محل آتش سوزی اعزام شده و با اقدام فوری عملیات اطفای حریق در مراتع بکر این روستا را آغاز کردند.

دبیر ستاد مدیریت بحران تکاب  با بیان اینکه مراتع و اراضی ملی روستای قازان کندی تکاب محل چرای احشام و نیز محل زیست برخی حیوانات وحشی است که براثر این آتش سوزی تخریب شد، اذعان داشت: این آتش سوزی به صورت عمدی توسط 2 فرد ناشناس اتفاق افتاده که این افراد در حین تعقیب و گریز ماموران یگان منابع طبیعی فرار کرده و شناسایی نشدند.

شیوخی ادامه داد: وقوع این حریق در مراتع، بیست و دومین حادثه آتش سوزی در اراضی ملی و منابع طبیعی این شهرستان طی امسال به شمار می رود که امسال طی آن 115 هکتار از مراتع این شهرستان در آتش سوخته است.

شیوخی گفت: مراتع و اراضی ملی 20 روستای تکاب در سال جاری بر اثر سهل انگاری و بی احتیاطی، روشن کردن آتش در نزدیکی مراتع و خاموش نکردن زبانه های آتش در ارت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهار آتش سوزی در 9 هکتار از مراتع بکر بخش تخت سلیمان تکاب

مهار آتش سوزی در 9 هکتار از مراتع بکر بخش تخت سلیمان تکاب