مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 04:152020-10-27بين الملل

آبرامز: آمریکا تحمل صادرات موشک ایران به ونزوئلا را ندارد


نماینده ویژه آمریکا در امور ایران ضمن ابراز خشم از تعامل تهران و کاراکاس هشدار داد که ایالات متحده اجازه صادرات احتمالی موشک های دوربرد ایران به ونزوئلا را نخواهد داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، الیوت آبرامز نماینده ویژه وزارت خارجه یی فاکس نیوز خشم خود را از تعامل جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا با تهدید تهران ابراز کرد.

نیکلاس مادورو رییس جمهور ونزوئلا چندی پیش اعلام کرده بود که ایده خرید موشک از ایران یک ایده خوب است و از وزیر دفاع کشورش خواسته بود در این زمینه با ایران وارد مذاکره شود.

آبرامز ضمن تهدید کاراکاس و تهران در خصوص پیشبرد احتمالی چنین قراردادی گفت که ایالات متحده هرگونه تلاش احتمالی جمهوری اسلامی برای ارسال موشک به ونزوئلا را تاب نخواهد آورد.

وی در این خصوص گفت: انتقال موشک های دوربرد از ایران به ونزوئلا برای ایالات متحده غیرقابل قبول است و آن را تحمل نمی کند و اجازه چنین کاری را نمی دهد .

وی با تأیید تلاش آمریکا برای مانع تراشی در مسیر تعامل جمهوری اسلامی ایران و ونزوئلا گفت: ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا مانع از انتقال موشک های دور برد (ایران به ونزوئلا) شویم و اگر (این موشک ها) به نوعی به ونزوئلا برسد، همانجا منهدم خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرامز: آمریکا تحمل صادرات موشک ایران به ونزوئلا را ندارد

آبرامز: آمریکا تحمل صادرات موشک ایران به ونزوئلا را ندارد