مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 04:002020-10-27پزشكي

تجربیات ارزشمند مدافعان سلامت به اشتراک گذاشته می شود


تجربیات ارزشمند الگوهای علمی و اخلاقی از جمله مدافعان سلامت برای تحقق پاسخگویی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در جشنواره «اتا» به اشتراک گذاشته می شود.

- تجربیات ارزشمند الگوهای علمی و اخلاقی از جمله مدافعان سلامت برای تحقق پاسخگویی و مسئولیت پذیری اجتماعی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در جشنواره اتا به اشتراک گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بیتا مهروی دبیر اجرایی جشنواره اتا، گفت: دانشگاه به عنوان مرجع تربیت و تعلیم دانشجویان که سرمایه های گرانبها و آینده ساز کشور هستند، در کنار وظایف گوناگونی از جمله آموزش، پژوهش، فناوری و درمان، تلاش می کنند دغدغه مندی، پاسخگویی و مسئولیت پذیری اجتماعی را در اهداف خود بگنجانند.

وی تأکید کرد: ما در زمینه پاسخگویی و مسئولیت پذیری اجتماعی، دانشجویان بسیاری با تجربیات ارزشمند داریم که می توانند آن را در اختیار دیگران قرار بدهند و حس نشاط و لذتی را که از انجام این کار دارند، با دیگران به اشتراک بگذارند.

مهروی افزود: طبیعتا از این دست افراد در جامعه کم نیستند و به طور مشخص هم اکنون کسانی مثل مدافعان سلامت افرادی هستند که هر کدام مسئولیت پذیری و پاسخگویی اجتماعی را به نحو احسن انجام می دهند و در این مسیر تا اهدای جان عزیز خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجربیات ارزشمند مدافعان سلامت به اشتراک گذاشته می شود

تجربیات ارزشمند مدافعان سلامت به اشتراک گذاشته می شود