مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 03:152020-10-26حوادث

لزوم استقرار مددکاران اجتماعی در پاسگاه ها/کاهش پرونده های قضایی


رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، بر لزوم استقرار مددکاران اجتماعی در پاسگاه ها اشاره کرد و گفت: مددکاران نقش مهمی در ایجاد سازش و کاهش پرونده های قضایی دارند.

- سیدحسن موسوی چلک، در گفتگو با خبرنگار مهر ، در خصوص استقرار مددکاران اجتماعی در کلانتری ها، افزود: از سال 79 حوزه مددکاری اجتماعی در فرهنگسرای خانواده سابق و جوان فعلی راه اندازی شد و واحد مددکاری اجتماعی برای تقویت رویکرد اجتماعی پلیس توسعه پیدا کرد که این موضوع اجتناب ناپذیر است.

وی با اشاره به اینکه دو دهه از تجربه زیستی پلیس در حوزه مددکاری اجتماعی می گذرد، گفت: طی این مدت تلاش شد برای توسعه کمی و کیفی، کارهایی انجام شود و حوزه مددکاری اجتماعی در سراسر کشور آمادگی همکاری با نیروی انتظامی است.

موسوی چلک گفت: تجربه پلیس در این حوزه می تواند فرصتی باشد برای تولید دانش در حوزه مددکاری اجتماعی و نیروی انتظامی باید اختیارات قانونی برای حضور مددکاران را بیش از این افزایش دهد.

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران، ادامه داد: در بسیاری از مواقع برای تصمیم گیری و کمک برای افرادی که دچار درگیری و نزاع شده اند از حضور مددکاران اجتماعی استفاده می شود و نقش دیگر این افراد که باید پررنگ شود، میانجیگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم استقرار مددکاران اجتماعی در پاسگاه ها/کاهش پرونده های قضایی

لزوم استقرار مددکاران اجتماعی در پاسگاه ها/کاهش پرونده های قضایی