مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 آبان 1399 ساعت 03:052020-10-26سياسي

تاخت و تاز کرونا در میدان بی تفاوتی ها/تاکسی های دهدشت کانون انتقال ویروس


با وجود سیر صعودی کرونا در کهگیلویه و رفتار پیچیده این بیماری مرموز طی هفت ماه به نظر می رسد ناوگان حمل و نقل عمومی دهدشت هنوز حساسیت این موضوع را جدی نگرفته و کرونا جابجا می کنند.

- چرا حساسیت ما انسان ها در برابر این بیماری کشنده جدی نمی شود.

رییس مرکز بهداشت کهگیلویه می گوید اگرچه دهدشت اکنون در لیست 43شهر بحرانی نیست اما با این روال قطعا به وضع شهرهای مشمول محدودیت های شدید خواهد پیوست.

  با وجود مصوبه های کاغذی ممنوعیت برگزاری تجمعات و الزام به رعایت دستورالعمل های بهداشتی اما بررسی های میدانی نشان می دهد جمعیت شرکت کننده در مراسم ترحیم نه تنها محدود نیست مسؤولان هم حضور پررنگ دارند؛ موضوعی که فرماندار آن را به نوعی الزام به شرکت به منظور تکریم خانواده متوفی می داند.

با این حال اما از مردم خواسته می شود از حضور در چنین تجمعاتی خودداری کنند گویی مرگ را تنها برای همسایه می دانند و با احساس کاذب رویین تن بودن نسبت به جدیت موضوع این بیماری بی توجه شده اند.

از ناوگان حمل و نقل همواره به کانون انتقال بیماری نام برده می شود و بر اساس ستاد ملی مقابله با کرونا تاکسی ها از سوار کردن بیش از سه مسافر منع شدند اما این مصوبه قانونی هیچ گاه در دهدشت اعمال نشد و تا تکمیل ظرفیت صندلی ها از ایستگاه حرکت نمی کنند این حجم از بی تفاوتی نا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخت و تاز کرونا در میدان بی تفاوتی ها/تاکسی های دهدشت کانون انتقال ویروس

تاخت و تاز کرونا در میدان بی تفاوتی ها/تاکسی های دهدشت کانون انتقال ویروس