مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 21:202020-10-26اقتصادي

سهل آبادی: وزارت صمت گوش شنوا ندارد


رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران خطاب به وزیر صمت گفت: چرا صدای تولیدکننده را نمی شنوید، ما چندین بار نامه زده ایم تا با شما دیدار و مشکلات خود را مطرح کنیم اما هنوز موفق نشده ایم، - رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران خطاب به وزیر صمت گفت: چرا صدای تولیدکننده را نمی شنوید، ما چندین بار نامه زده‌ایم تا با شما دیدار و مشکلات خود را مطرح کنیم اما هنوز موفق نشده‌ایم، تولید مغازه نیست که صاحبش هر وقت خواست، درش را ببندد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، در سال جهش تولید که باید همه حمایت ها از تولید داخلی به ویژه از سوی قوه اجرایی کشور یعنی دولت انجام می شد، ولی متاسفانه نه تنها حمایتی از تولید نشده، بلکه تفنگ‌ها به سمت تولید داخلی نشانه رفته و برخی دستگاه‌های دولتی از هیچ ضربه ای به تولید ملی کشور دریغ نمی کنند.

بیش از نیمی از سال «جهش تولید» گذشته است اما همچنان به اذعان کارشناسان اقتصادی این شعار حتی کمتر از شعار سال های قبل محقق شده است.

این در شرایطی است که بیشتر کارشناسان یکی از مهمترین راه های پیشرفت اقتصادی کشور در شرایط فعلی را افزایش تولید می‌دانند.

سیدعبدالوهاب سهل‌آبادی رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران در همین ارتباط به خبرنگار تسنیم می‌گوید: نوسانات نرخ ارز باعث شده تا تولید کنندگان بخش‌های مختلف کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهل آبادی: وزارت صمت گوش شنوا ندارد

سهل آبادی: وزارت صمت گوش شنوا ندارد