مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 19:452020-10-26سياسي

وجود معتادین متجاهر یکی از عوامل مهم نقض کننده امنیت در شهر


کارشناس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: وجود معتادین متجاهر یکی از عوامل مهم و جدی نقض کننده امنیت در شهر است.

- ایسنا/کرمان کارشناس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان گفت: وجود معتادین متجاهر یکی از عوامل مهم و جدی نقض کننده امنیت در شهر است.

احمد دهقانی شامگاه دوشنبه پنجم آبانماه با اشاره به اهمیت موضوع معتادان متجاهر اظهار کرد: وجود این افراد بر هویت شهر و فرآیند زیستی شهر اثرگذار است و زمانی که موضوع با امنیت ارتباط پیدا می کند، اهمیت بیشتری می یابد.

وی با اشاره به اهمیت جنبه اعتیاد این افراد افزود: وجود معتادین متجاهر یکی از عوامل مهم و جدی نقض کننده امنیت در شهر است.

دهقانی تصریح کرد: واقعیت این است که اعتیاد همراه با تجاهر شکل به شدت پیچیده ای از اعتیاد و مسائل مربوط به آن است و کار در این حوزه نیازمند تلاش های موثرتری است.

کارشناس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با بیان اینکه جمع آوری معتادین متجاهر اجرا می شود و ظرفیت هایی برای حضور این افراد در مراکز وجود دارد اما آنچه منجر به کنترل و کاهش اعتیاد این افراد می شود یک چرخه است اظهار کرد: جمع آوری و درمان انجام می شود و به مرجله بعد از درمان می رسیم که آن مجاهدت در این حوزه نیست و زمانی می توانیم در این چالش موفق باشیم که م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود معتادین متجاهر یکی از عوامل مهم نقض کننده امنیت در شهر

وجود معتادین متجاهر یکی از عوامل مهم نقض کننده امنیت در شهر