مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 19:352020-10-26حوادث

25 درصد قتل های استان کرمان زمینه مواد مخدر دارد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از معضلات استان کرمان بحث مواد مخدر است، تصریح کرد: 25 درصد قتل های استان زمینه مواد مخدر دارد و اساس مشکل برخی از طلاق ها و سرقت ها مواد مخدر است.

- سرهنگ سیدموسی حسینی شامگاه دوشنبه پنجب آبانماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باید پیش بینی و پیشگیری بنیادی را در مرزهای کشور داشته باشیم و تدابیری اتخاذ شود تا مواد مخدر وارد کشور نشود.

وی افزود: ورود مواد مخدر از سمت استان های سیستان و بلوچستان و کرمان اتفاق می افتد و کشور ما در مسیر ترانزیت مواد مخدر قرار دارد و ما در مبارزه با مواد مخدر وظیفه خود را دنبال می کنیم.

حسینی با اشاره به اینکه بحث های سوجویانه و هجمه فرهنگی در بحث مواد مخدر مطرح است که جامعه ما را هدف قرار گرفته است، تصریح کرد: امروز 9000 تن مواد مخدر در افغانستان تولید می شود و 3600 کارگاه تولید شیشه در این کشور وجود دارد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان بیان کرد: از نظر ما استان کرمان مرز قلمداد می شود و بیشترین کشفیات مواد مخدر در استان ما بوده و در سال جاری رتبه نخست کشوری را در این بخش داریم که نشان می دهد تلاش ها بیشتر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

25 درصد قتل های استان کرمان زمینه مواد مخدر دارد

25 درصد قتل های استان کرمان زمینه مواد مخدر دارد