مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 19:052020-10-26سياسي

لزوم ترویج گفتمان پدافند غیرعامل در استان سمنان


باید برای فرهنگ سازی و ترویج گفتمان پدافند غیرعامل برای اقشار مختلف مردم، مسؤولان و کارکنان تلاش شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، علی رضا آشناگر در پیامی به مناسبت هفته پدافند غیرعامل اظهار کرد: پدافند غیرعامل در دنیای امروز یک نگاه جدید به تهدیدات حیات بشری و روشی به تناسب صلح آمیز، اثربخش، پایدار و کم هزینه برای مقابله یا پیشگیری در برابر انواع تهدیدات تلقی می شود.

وی ادامه داد: پدافند غیرعامل بستری مهم و پراهمیت در حفاظت از زیرساخت ها، دارایی ها، اماکن و مراکز حیاتی، حساس و مهم برای دستیابی به امنیت، اقتدار و پایداری ملی و زمینه ساز توسعه همه جانبه جامعه اسلامی محسوب می شود.

استاندار سمنان تأکید کرد: پدافند غیرعامل می تواند به عنوان یک نیاز ضروری و یک مقوله مستمر و دائمی و بنا بر تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری و سیاست ها و برنامه های رییس جمهوری و دولت موجب افزایش پایداری، کاهش آسیب پذیری، استمرار خدمت رسانی و ایجاد بازدارندگی، ارتقای ملی و تسهیل کننده مدیریت بحران در بخش های مختلف عمومی و اجرایی شود.

وی بیان کرد: هفته پدافند غیرعامل از 5 تا 12 آبان 1399 با شعار پدافند غیرعامل؛ مقاومت فعال، تاب آوری حیرت انگیز، ایران قوی فرصت مغتنمی است تا با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در شرایط کرونا یی جهت فرهنگ سازی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ترویج گفتمان پدافند غیرعامل در استان سمنان

لزوم ترویج گفتمان پدافند غیرعامل در استان سمنان