مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 18:552020-10-26سياسي

زنگ خطر کرونا در شهرکرد نواخته شد/ محدودیت های جدید ازشنبه آینده


استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بروز فجایع ناگوار در صورت عدم کنترل ویروس کرونا در استان گفت: پیشنهاداتی که در جلسه ستاد کرونا مطرح شد ظرف 2 روز مورد بررسی قرار گرفته و از شنبه اجرایی می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد اقبال عباسی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس در جامعه نامشخص است و متاسفانه با توجه به طغیان این ویروس در استان روزانه شاهد فوت 6 الی 7 نفر در استان هستیم که این موضوع ما را مجبور به انجام تصمیمات سختگیرانه می کند.

نجات جان بیش از 1400 نفر در استان به واسطه اعمال محدودیت های جدید وی خاطرنشان کرد: با توجه به آمارهای داده شده از سوی علوم پزشکی در صورتی که همین روند طی شود احتمال کشته شدن بیش از یک هزار و 400 نفر در در حالت خوشبینانه تا پایان سال جاری در استان وجود دارد که با توجه به محدودیت های استان ممکن است شاهد کمبود تخت در ماه های آینده برای بیماران بدحال شویم که موجب بروز اتفاقات ناگواری می شود.

عباسی تاکید کرد: کمیته ای به ریاست معاون سیاسی و امنیتی و با حضور مسؤولان علوم پزشکی، دادستان، عوامل انتظامی، صنعت و معدن و تعدادی از کارشناسان حوزه های مختلف تشکیل و تمامی پیشنهاداتی که در جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا از سوی اعضا مطرح شد به مدت دو روز مورد بحث و بررسی دقیق قرار گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زنگ خطر کرونا در شهرکرد نواخته شد/ محدودیت های جدید ازشنبه آینده

زنگ خطر کرونا در شهرکرد نواخته شد/ محدودیت های جدید ازشنبه آینده