مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 17:252020-10-26حوادث

کاهش 30 درصدی وقوع جرایم خشن در مازندران


جانشین فرمانده انتظامی مازندران با اعلام اینکه در حوزه جرایم خشن 30 درصد کاهش وقوع جرم در مازندران شاهد بودیم، گفت: با عوامل ناجا شاهد افزایش 33 درصدی کشف مواد مخدر و خورده فروشان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، سیدموسی حسینی عصر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرماندهی انتظامی این شهرستان اظهار کرد: پلیس همیشه در کنار مردم و حافظ امنیت و آرامش آنها است.

وی با اشاره به مشارکت مردم در ایجاد آرامش و امنیت همگام و همراه با عوامل نیروی انتظامی، افزود: اگرچه امروزه حفظ نظم و امنیت وظیفه اساسی ناجا محسوب می شود ولی مشارکت عمومی و مردمی اصل اساسی در ایجاد امنیت خواهد بود.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران بیان کرد: نیروی انتظامی نمی تواند جز با مشارکت مردم امنیت پایدار ایجاد کند پس نیازمند مشارکت و همراهی مردم و همه دستگاه ها در راستای ایجاد امنیت هستیم .

این مسؤول با اعلام اینکه تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا وظیفه اصلی و اساسی خود را به خوبی انجام دهیم، تصریح کرد: با وجود عملیات های مختلف پلیس برای ایجاد امنیت، درب باغ شهادت در نیروی انتظامی باز است و تنها در حوزه مبارزه با مواد مخدر تعداد 3 هزار و 700 شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی و انقلاب شکوهمند اهدا کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 30 درصدی وقوع جرایم خشن در مازندران

کاهش 30 درصدی وقوع جرایم خشن در مازندران