مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 16:402020-10-26اقتصادي

مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در ایلام افتتاح شد


راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی گامی مهم در راستای تحقق شعار سال است .

- ایسنا/ایلام استاندار ایلام گفت: راه اندازی مرکز شبانه روزی فوریت های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی گامی مهم در راستای تحقق شعار سال است .

قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه افتتاح مرکز شبانه روزی فوریت های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی ایلام هدف از افتتاح این مرکز را حذف بروکراسی اداری و کمک به تحقق شعار سال جهش تولید در استان عنوان کرد و اظهار کرد: راه اندازی این مرکز باعث خواهد شد تا هر جا مانعی برای تولید و اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شود در این مرکز مرتفع گردد.

وی در ادامه راه اندازی مرکز فوریت های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی را به عنوان اقدامی مهم از وزارت صمت جهت تداوم امید به رونق و جهش تولید عنوان کرد و افزود: آغاز به کار این مرکز در کنار فعالیت های موثر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان این امکان را ایجاد می کند که به صورت مستمر و با همراهی و همکاری در کنار تولیدکنندگان و کارآفرینان واحدهای تولیدی و اقتصادی باشیم.

سلیمانی دشتکی همچنین خواستار حضور ثابت نمایندگان دستگاه های منشاء تقاضای سرمایه گذاری شد و تاکید کرد: انتظار داریم با راه اندازی این مرکز مشکلات تولیدکنندگان که درگیر بروکراسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در ایلام افتتاح شد

مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در ایلام افتتاح شد