مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 16:252020-10-26بين الملل

یشنهاد جدید لیکود برای ممانعت از نخست وزیری گانتس


حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو برای جلوگیری از اجرای توافق تناوب سمت نخست وزیری بین او و بنی گانتس، پیشنهاد تازه ای را مطرح کرده است.

- حزب لیکود به رهبری بنیامین نتانیاهو برای جلوگیری از اجرای توافق تناوب سمت نخست وزیری بین او و بنی گانتس، پیشنهاد تازه ای را مطرح کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، بر این اساس، لیکود پیشنهاد داده که بنی گانتس وزیر جنگ کنونی در نوامبر آینده به عنوان رییس جدید رژیم صهیونیستی انتخاب شود و در مقابل نتانیاهو همچنان نخست وزیر بماند.

روزنامه عبری زبان معاریو تاکید کرد که هنوز مشخص نیست که گانتس این پیشنهاد را بررسی خواهد کرد یا خیر.

بر اساس توافق حزب آبی-سفید به رهبری گانتس و لیکود به رهبری نتانیاهو برای تشکیل دولت ائتلافی، قرار بود پس از تشکیل دولت جدید نتانیاهو یک سال و نیم نخست وزیر باشد و پس از آن گانتس جانشین او شود و برای مدتی مشابه در این سمت فعالیت داشته باشد.

با این حال، نتانیاهو تمایلی به کناره گیری از سمت نخست وزیری ندارد و ظاهرا از ابتدا هم نمی خواست گانتس حتی برای یک روز نخست وزیر باشد و در همین راستا، بارها به بهانه های مختلف درصدد انحلال کنست و برگزاری انتخابات مجدد بوده و تا به این لحظه هم حاضر به تصویب بودجه دولت نشده است؛ مساله ای که اصلی ترین مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یشنهاد جدید لیکود برای ممانعت از نخست وزیری گانتس

یشنهاد جدید لیکود برای ممانعت از نخست وزیری گانتس