مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 16:002020-10-26اقتصادي

هر کیلو گوشت قرمز چند تومان شد؟


در حالی که روزهای گذشته قیمت هرکیلو شقه گوسفندی در سطح شهر تهران به بیش از 140 هزار تومان رسیده بود، امروز رییس اتحادیه گوشت گوسفندی از کاهش 6 تا 7 هزار تومانی قیمت گوشت گوسفندی خبر داد.

- جی پلاس، علی اصغر ملکی با بیان اینکه قیمت گوشت گوسفندی روندی کاهشی دارد، گفت: امروز( 5 آبان) قیمت گوشت گوسفندی نسبت به روزهای قبل 6 تا 7000 تومان کاهش داشته است و در حال حاضر مغازه دار هرکیلو شقه گوسفندی بدون دنبه را 120 هزارتومان خریداری و با 10 درصد سود با قیمت حدود 132 هزار تومان به مصرف کنندگان عرضه می کند.

ایسنا نوشت؛ وی ادامه داد: یکی از دلایل گرانی گوشت افزایش قیمت نهاده های دامی است که هزینه تولید را برای دامداران بالا می برد و آنها نیز مجبور هستند قیمت دام هایشان را بالا ببرند.

رییس اتحادیه گوشت گوسفندی اضافه کرد: قاچاق دام نیز از دلایل دیگر گرانی گوشت در روزهای اخیر بود.

افرادی از عراق به مناطق مرزی ایران می آمدند و دام خریداری می کردند و به دلیل اینکه خرید آنها با دلار بود فروشندگان تمایل بیشتری برای فروش دام به آنها داشتند که خوشبختانه امروز مطلع شدیم با آنها برخورد شده است و دیگر خریداری در مناطق مرزی دیده نمی شود.

ملکی افزایش تقاضای گوشت در روزهای اخیر را یکی دیگر از دلایل گرانی گوشت دانست و گفت: معمولا در ابتدای ماه خرید گوشت بیشتر م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر کیلو گوشت قرمز چند تومان شد؟

هر کیلو گوشت قرمز چند تومان شد؟