مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 14:352020-10-26حوادث

کشف بیش از860 کیلو مواد افیونی در اجرای طرح ضربتی در هرمزگان


فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری 25 قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر و کشف 862 کیلو مواد افیونی در اجرای یک طرح ضربتی در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران انتظامی استان هرمزگان در ادامه طرح مقابله با قاچاق موادمخدر و برخورد با سوداگران مرگ، با اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر محورهای مواصلاتی فرعی و اصلی استان طرح ضربتی مقابله با قاچاق مواد مخدر را به مدت 48 ساعت در استان اجرا کردند.

   وی افزود : در اجرای این طرح 4 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل موادمخدر شناسایی و توقیف، 25 قاچاقچی مواد مخدر و سوداگر مرگ دستگیر و 126 معتاد متجاهر و بلامکان جمع آوری شدند.

  این مقام ارشد انتظامی استان خاطر نشان کرد: در این طرح در مجموع 862 کیلو و875 گرم مواد مخدر تریاک از قاچاقچیان کشف و یک باند قاچاق مواد مخدر شناسایی و اعضاء آن دستگیر شدند.

  فرمانده انتظامی هرمزگان هدف پلیس از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان بر شمرد و تصریح کرد: پلیس با توان عملیاتی بالا اجازه نخواهد داد هنجارشکنان و توزیع کنندگان مواد مخدرجوانان این مرز و بوم را آلوده کنند و ضروری است شهروندان و مردم خوب و فهیم استان هرگونه موار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از860 کیلو مواد افیونی در اجرای طرح ضربتی در هرمزگان

کشف بیش از860 کیلو مواد افیونی در اجرای طرح ضربتی در هرمزگان