مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:502020-10-26حوادث

7 نفر از عاملان درگیری و تیراندازی لاهیجان دستگیر شدند


فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری هفت نفر از عاملان درگیری و تیراندازی شب گذشته در شهرستان لاهیجان خبر داد، گفت: این افراد با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، سردار عزیزاله ملکی در این باره گفت: شب گذشته با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع درگیری و تیراندازی در منطقه لیالستان لاهیجان، مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور پلیس در محل حادثه مشخص شد که چند نفر بر سر اختلافات مالی با یکدیگر درگیر شده اند، افزود: یک نفر از عاملان درگیری که از اراذل و اوباش سابقه دار است با تفنگ شکاری به خودرو پژو طرف دیگر درگیری شلیک و متواری شده بود.

فرمانده انتظامی گیلان با اشاره به اینکه در صحنه درگیری دو متهم 25 و 36 ساله که برادر هستند دستگیر شدند، گفت: پلیس متهم اصلی و عامل تیراندازی را که مردی 34 ساله است در خانه اش دستگیر کردند.

سردار ملکی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی در دو عملیات جداگانه، چهار نفر از اراذل و اوباش که 30، 32، 35 و 39 ساله هستند را در کمتر از 15 ساعت دستگیر کردند.

وی با اعلام اینکه یک قبضه تفنگ شکاری غیرمجاز و سه قمه از متهمان کشف شد، گفت: 7 متهم این پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 نفر از عاملان درگیری و تیراندازی لاهیجان دستگیر شدند

7 نفر از عاملان درگیری و تیراندازی لاهیجان دستگیر شدند