مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 13:152020-10-26سياسي

بیکاران دارای مشاغل غیررسمی و فاقد اطلاعات در سازمانهای بیمه گر شناسایی می شوند


به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جلسه با ستاد ملی کرونا ، محمد شریعتمداری ، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور فوری تشکیل کمیته ای ویژه را در این وزارتخانه برای پیگیری دستورات معظم له صادر کرد.

- به دنبال فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در جلسه با ستاد ملی کرونا ،" محمد شریعتمداری "، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور فوری تشکیل " کمیته ای ویژه " را در این وزارتخانه برای پیگیری دستورات معظم له صادر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با حکم وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی، احمد میدری،معاون رفاه اجتماعی به عنوان مسوول کمیته ویژه منصوب شد.

درحکم وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خطاب به احمد میدری و اعضای کمیته آمده است: رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) در جلسه با ستاد ملی کرونا اوامری را ابلاغ فرمودند که بعضاً در عداد ماموریت ها و مسئولیت های وزارت متبوع قرار دارد.

ضروری است در اسرع وقت جلسه ای در این باره تشکیل و با تقسیم کار روشن در اجرای وظایف ابلاغی معظم له، برنامه عملیاتی جامع تهیه و فورا برای تصویب و اجرا تقدیم ستاد ملی کرونا نماییم.

لذا ضمن تشکیل کمیته ای ویژه ضروری است در برنامه ریزی ها محورهای زیر بیش از پیش مطمح نظر قرار گیرد: 1- ارزیابی روشن از میزان و نحوه برآورد و تحویل بسته های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیکاران دارای مشاغل غیررسمی و فاقد اطلاعات در سازمانهای بیمه گر شناسایی می شوند

بیکاران دارای مشاغل غیررسمی و فاقد اطلاعات در سازمانهای بیمه گر شناسایی می شوند