مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 12:002020-10-26سياسي

اشتغال ایثارگران استان مازندران پیگیری می شود


مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر در بخش های دولتی و خصوصی و یا کارآفرینی با پرداخت وام های خود اشتغالی پیگیری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به منظور پیگیری مشکل اشتغال و تبدیل وضعیت فرزندان شاهد و ایثارگر، نشست مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران و معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد استان با مدیر عامل و مسئول ایثارگران نیروگاه شهید سلیمی نکا عصر شنبه سوم آبان برگزار شد.

هدایت مظلومی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با بیان اینکه شش هزار و 200 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر استان در سامانه بنیاد به عنوان جویای کار ثبت هستند، اظهار داشت: 360 نفر از این عزیزان را فرزندان معظم شهدا تشکیل می دهند.

مظلومی در رابطه با وضعیت و شیوه های جذب فرزندان ایثارگر گفت: جذب فرزندان شاهد و ایثارگر به سه شکل دولتی، خصوصی و پرداخت وام های خود اشتغالی صورت می گیرد.

مدیرکل بنیاد مازندران در رابطه با سهمیه 25 درصدی ایثارگران از طریق آزمون استخدامی عنوان کرد: فرزندان معزز شهدا و جانبازان 25 درصد و بالاتر مشمول این سهمیه بوده و در اولویت جذب دستگاه ها قرار خواهند گرفت.

ضمن اینکه فرزندان جانبازان زیر 25 درصد نیز از 5 درصد سهمیه برخوردارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال ایثارگران استان مازندران پیگیری می شود

اشتغال ایثارگران استان مازندران پیگیری می شود