مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:502020-10-26سياسي

پیام تسلیت ابراهیمی ترکمان در پی به شهادت رسیدن مفتی دمشق


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی، شهادت شیخ «محمد عدنان افیونی» مفتی دمشق و رییس مرکز بین المللی مبارزه با تروریسم و افراط گرایی را تسلیت گفت.

- رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با صدور پیامی، شهادت شیخ محمد عدنان افیونی مفتی دمشق و رییس مرکز بین المللی مبارزه با تروریسم و افراط گرایی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، متن این پیام بدین شرح است: إِنَّا لِلَّٰهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا جناب آقای دکتر شیخ محمد عبد الستار السید وزیر اوقاف جمهوری عربی سوریه خبر شهادت علامه و اندیشمند مسلمان جناب آقای شیخ عدنان افیونی را با دلی مالامال از حزن و اندوه شنیدم.

بنده و ملت ایران با اظهار تسلیت به مردم و حکومت سوریه، نسبت به وقوع این مصیبت ابراز همدردی می کنیم و شهادت این دانشمند مسلمانی که ندای حق را لبیک گفت، را تسلیت می گوییم.

خداوند متعال به ما و شما صبر بدهد.

خدمات ایشان در طول عمر خود در عرصه علم، تقوا، میراث فرهنگی و اندیشه ای اصیل و تلاش در راه وحدت امت اسلامی، هرگز فراموش نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تسلیت ابراهیمی ترکمان در پی به شهادت رسیدن مفتی دمشق

پیام تسلیت ابراهیمی ترکمان در پی به شهادت رسیدن مفتی دمشق