مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:402020-10-26سياسي

لزوم اعمال «تعرفه کاهش برق گرمسیری» در بادرود


نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم ترین مشکلات شهری بادرود رعایت نشدن قانون تعرفه گرمسیری است به طوری که در کاشان و بخش کویرات به خوبی می توانند از تعرفه کاهش برق گرمسیری استفاده کنند، - ایسنا/اصفهان نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مهم ترین مشکلات شهری بادرود رعایت نشدن قانون تعرفه گرمسیری است به طوری که در کاشان و بخش کویرات به خوبی می توانند از تعرفه کاهش برق گرمسیری استفاده کنند، اما در بادرو این امکان وجود ندارد.

رحمت الله فیروزی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: این موضوع که برداشت برخی محصولات نسبت به گذشته کاهش پیدا کرده امری طبیعی است.

برای مثال زمانی در بادرو برداشت انار به قدری زیاد بود که بیش از 500 کامیون از این محصول به دیگر نقاط کشور می رفت، اما هم اکنون در حالت خوش بینانه 20 کامیون انار از بادرود بیرون می رود.

وی افزود: البته برداشت گلابی از باغ های نطنز نسبت به گذشته خیلی کم نشده است و امسال در روستای طامه برداشت گلابی مطلوب بود.

همچنین امسال برداشت گیلاس و گردو در نطنز نسبت به سال های گذشته بیشتر گزارش شد.

نماینده مردم نطنز، قمصر و بادرود در مجلس شورای اسلامی، گفت: البته در بادرود به دلیل کم آبی و محدود بودن منابع آب، از وسعت کشتزارهای مختلف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اعمال «تعرفه کاهش برق گرمسیری» در بادرود

لزوم اعمال «تعرفه کاهش برق گرمسیری» در بادرود