مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-26اقتصادي

بندرانزلی مجهز به دستگاه تفکیک زباله از مبدا شد


شهردار بندرانزلی، با بیان اینکه انزلی به عنوان اولین شهر شمال کشور مجهز به دستگاه تفکیک زباله از مبدا شد، گفت: دستگاه دریافت کننده پسماند جهت تفکیک زباله از مبدا و بازیافت قابلیت شارژ کارت خرید دارد.

- ایسنا/گیلان شهردار بندرانزلی، با بیان اینکه انزلی به عنوان اولین شهر شمال کشور مجهز به دستگاه تفکیک زباله از مبدا شد، گفت: دستگاه دریافت کننده پسماند جهت تفکیک زباله از مبدا و بازیافت قابلیت شارژ کارت خرید دارد.

بدرالدین بدری ظهر امروز در حاشیه افتتاح دستگاه هوشمند دریافت پسماند خشک در بندرانزلی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: بعد از چند کلانشهر از جمله تهران و شیراز، بندرانزلی اولین شهر در شمال کشور است که مجهز به این دستگاه شده است.

وی با بیان اینکه ساخت دستگاه مذکور توسط یک شرکت دانش بنیان و به همت جوانان نخبه کشور صورت گرفته و هزینه پایینی در مقایسه با مشابه خارجی دارد، افزود: توجه به استفاده از نمونه داخلی این دستگاه گامی در راستای توجه به تحقق شعار جهش تولید بوده است.

شهردار بندرانزای، با بیان اینکه دستگاه دریافت کننده پسماند جهت تفکیک زباله از مبدا و بازیافت قابلیت شارژ کارت خرید دارد، تصریح کرد: این اقدام در راستای تشویق و ترغیب شهروندان برای تفکیک زباله از مبدا است که قطعا باعث کاهش میزان زباله تر و خشک تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بندرانزلی مجهز به دستگاه تفکیک زباله از مبدا شد

بندرانزلی مجهز به دستگاه تفکیک زباله از مبدا شد