مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:352020-10-26اقتصادي

آقای استاندار؛ مردم گیلان از ناکار آمدی مدیران اقتصادی استان به ستوه آمده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی رشت در نامه سرگشاده خطالب به استاندار گیلان نوشت: متاسفانه عدم درایت و تدبیر مسئولان اقتصادی در استان ائم از معاونت اقتصادی، - با سلام و تحیات فراوان، متاسفانه عدم درایت و تدبیر مسئولان اقتصادی حضرتعالی در استان ائم از معاونت اقتصادی حضرتعالی، اداره کل صمت، جهاد کشاورزی و.

کمر مردم را زیر بار مشکلات وگرانی ها و عدم ثبات بازار خم کرده و مردم را به ستوه آورده است.

متاسفانه استان گیلان با اینکه خود از استان های اصلی و مهم پرورش وتولید مرغ در کشور است امروز با کمبود مرغ وعدم ثبات قیمت مرغ در بازار مواجه شده است.

این اصلا در شان مردم این استان نیست با اینکه گیلان روزانه بیش از دوبرابر حد نیاز خود تولید وپرورش مرغ دارد امروز با بی تدبیری و بی مسئولیتی مسئولان اقتصادی شما در این اوضاع وخیم کرونا در صف خرید مرغ تعاونی باشند.

این درست نیست، شما روزی ادعای رونق اقتصادی در زندگی مردم را داشتید وبا همین ادعا مردم به شما اعتماد کردند، اما امروز شاهدیم که از کنترل قیمت مرغ هم عاجز هستید.

آقای استاندار، از شما خواهشمندیم به داد مردم مظلوم استان گیلان برسید و بدون ملاحظه نظارت بر اوضاع را نه فقط در جلسات وپشت تریبون ها بلکه به صورت میدانی و انقلابی دربین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای استاندار؛ مردم گیلان از ناکار آمدی مدیران اقتصادی استان به ستوه آمده اند

آقای استاندار؛ مردم گیلان از ناکار آمدی مدیران اقتصادی استان به ستوه آمده اند