مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 10:252020-10-26اقتصادي

معیشت مردم در دستور کار نمایندگان ملت/ منابع طرح های حمایت معیشتی تأمین می شود


پس از بلاوجه شدن اهرم هایی نظیر استیضاح رییس جمهوری، مجلس یازدهم قصد کرده با برگزاری جلسات مشترک با مدیران اقتصادی دولت، طرح های معیشتی خود را عملیاتی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، پس از بلاوجه شدن اهرم هایی نظیر استیضاح رییس جمهوری، مجلس یازدهم قصد کرده با برگزاری جلسات مشترک با مدیران اقتصادی دولت، طرح های معیشتی خود را عملیاتی کند.

البته این جلسات مشترک از چندین هفته قبل آغاز شده اما چند روزی می شود که با جدیت بیشتری ادامه دارد.

نمایندگان مجلس، تعطیلی روز گذشته را غنیمت شمردند و در جلسه مشترک با مدیران دولت، بر سر تأمین منابع طرح های حمایت معیشتی به بحث و تبادل نظر نشستند.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز سه شنبه هشتم مهرماه 99، با 213 رأی موافق، 5 رأی مخالف و 6 رأی ممتنع، با کلیات طرح دو فوریتی تأمین کالاهای اساسی موافقت کردند.

در ماده واحده این طرح، چنین آمده بود که دولت موظف است حداکثر یک ماه از تاریخ ابلاغ این قانون شبکه توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز خانوارها خصوصاً نیازمندان را با استفاده از شبکه توزیع کالا (تعاونی های مصرف، فروشگاه های زنجیره ای، واحدهای صنفی) به گونه ای ساماندهی کند که نیازهای اساسی خانوارها با قیمت مورد تأیید سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با نرخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معیشت مردم در دستور کار نمایندگان ملت/ منابع طرح های حمایت معیشتی تأمین می شود

معیشت مردم در دستور کار نمایندگان ملت/ منابع طرح های حمایت معیشتی تأمین می شود