مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-26پزشكي

کرونا جان چند راننده تاکسی در تهران را گرفت؟


اولویت برای توزیع کاورهای جداکننده به تاکسی های اشتراکی یا تاکسی های فعال در مناطق پرتقاضا است همچنین رانندگانی که دارای بیماری های زمینه ای هستند در اولویت قرار دارند.

- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه 27 نفر از تاکسیرانان پایتخت به علت ابتلا به ویروس کووید ـ 19 جان باخته‌اند، گفت: تاکنون بیش از 20 هزار کاور جداکننده میان رانندگان تاکسی توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، علیرضا قنادان، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران درباره توزیع ماسک و اقلام بهداشتی به رانندگان تاکسی اظهارداشت: این موضوع در پایتخت در حال انجام است و رانندگان می‌توانند جهت دریافت اقلام بهداشتی به دفاتر تاکسیرانی مناطق مختلف تهران مراجعه کنند.

وی درباره توزیع کاور یا قاب جداکننده برای تاکسی‌ها گفت: این مسأله طی یک مرحله به صورت گسترده انجام گرفت و در حال حاضر توزیع مجدد آن آغاز شده است و رانندگان می‌توانند از طریق سایت رفاه تاکسیرانان این موضوع را مدنظر قرار دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران بیان داشت: اولویت برای توزیع کاورهای جداکننده به تاکسی‌های اشتراکی یا تاکسی‌های فعال در مناطق پرتقاضا است همچنین رانندگانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای هستند در اولویت قرار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا جان چند راننده تاکسی در تهران را گرفت؟

کرونا جان چند راننده تاکسی در تهران را گرفت؟