مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:302020-10-26سياسي

دولت از حاشیه سازی پرهیز کند / ورود مجلس به حوزه نظارت بر بازار خودرو


نماینده مردم خمینی شهر با اشاره به فرمایشات اخیر رهبری، گفت: اماما ما به امر شما تمکین می کنیم، دولت هم باید این لطف شما را قدر بداند و از حاشیه سازی پرهیز کند و به رفع مشکلات معیشتی مردم بپردازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (دوشنبه، 5 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور با یادآوری روایتی از امام علی(ع) مبنی بر حق شما به گردن من خیرخواهی برای شما و دیگری کامل ادا کردن حق شما از بیت المال و آموزش شماست تا جاهل نمانید و تربیت شما تا دانا شوید ، گفت: در نگاه امیر مومنان دو تکلیف مهم معیشتی و تربیتی- فرهنگی از مهمترین تکلیف منحصر به فرد حاکمیت است.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: کارگزاران نظام دینی و مشخصا کارگزاران اجرایی باید بدانند کوتاهی در این دو وظیفه به ویژه درباره معیشت و اشتغال مواخذه الهی و مذمت نزد مردم را به همراه خواهد داشت.

ورود مجلس به حوزه نظارت بر بازار خودرو وی با بیان اینکه بیشترین مراجعات مردمی به دفاتر نمایندگان درباره مشکل مسکن، شغل، ازدواج و امکانات رفاهی است، افزود: امروز ضعف مدیریت در عرصه های اقتصادی که بعضی از آنها را میدانی بازدید کردم به شرح زیر است؛ ضعف در حوزه نهادهای دامی تحت عنوان سامانه بازارگاه، ضعف در توزیع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت از حاشیه سازی پرهیز کند / ورود مجلس به حوزه نظارت بر بازار خودرو

دولت از حاشیه سازی پرهیز کند / ورود مجلس به حوزه نظارت بر بازار خودرو