مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:302020-10-26اجتماعي

توجه به کودکان و نوجوانان نقش موثری در توسعه فرهنگی دارد


استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست مشترک با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نقش مؤثر کانون در توسعه فرهنگی یاد کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست مشترک با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از نقش مؤثر کانون در توسعه فرهنگی یاد کرد.

حسین کلانتری ضمن تایید برنامه های ارائه شده کانون در قالب فعالیت های ادبی، هنری و فرهنگی آن ها را در شناخت استعداد و همچنین کسب مهارت های اجتماعی و فردی بیشتر اثربخش و ماندگار دانست و حمایت بی دریغ و همه جانبه خود را در این زمینه اعلام کرد.

وی در این دیدار خدمات ارائه شده توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را قابل ملاحظه دانست و تصریح کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دارای سابقه ی طولانی در حوزه ی تربیت است و بر این اساس اعتماد جامعه به این نهاد از ضریب بالایی برخوردار است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: کانون با سابقه طولانی و خدمات موثری که ارائه می نماید می تواند خلاء های بسیاری را در حوزه های فرهنگی و آموزشی پر نماید.

کبری اخلاقی نیا مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: برخورداری مراکز فرهنگی هنری کانون استان از حمایت و پشتیبانی همه جانبه استاندار در تسریع روند ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به کودکان و نوجوانان نقش موثری در توسعه فرهنگی دارد

توجه به کودکان و نوجوانان نقش موثری در توسعه فرهنگی دارد