مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-26سياسي

مسئولان یزد اجرای کامل طرح مدارس امین در دارالعباده را حمایت کنند


معاون تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه گفت: از مسئولان استان یزد به واسطه سابقه دینی این استان انتظار می رود که شرایط را برای اجرای کامل طرح مدارس امین در دارالعباده حمایت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام حسین ملانوری، صبح امروز در دیدار اعضای ستاد ملی و استانی همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به اهمیت حضور حوزه در آموزش و پرورش اظهار داشت: انقلاب کردیم که اسلام حاکم شود، نظامی سرپا کردیم که مردم تربیت اخلاقی و دینی شوند و اگر این امر محقق نشود و نیروی انسانی خوب تربیت نشود، تمام پیشرفت هایی که در کشور محقق می شود را دو دستی تقدیم بیگانگان می کند.

وی عنوان کرد: این نظام باید افراد قوی را تربیت می کرد که با تمام قوا از داشته های کشور صیانت کنند اما در مواردی افرادی در مدارس و دانشگاه های ما تربیت شدند که در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی حرکت نکردند.

ملانوری ادامه داد: حوزه علمیه تربیت نفوس انسانی و تهذیب مردم را وظیفه ذاتی خود می داند بر همین اساس در طرح آمایش حوزه، کارویژه حوزه و روحانیت تعریف و 200 کارویژه در کشور ایجاد شده که 70 کارویژه اجتماعی بیرون از حوزه و 60 مورد آن تبلیغی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان یزد اجرای کامل طرح مدارس امین در دارالعباده را حمایت کنند

مسئولان یزد اجرای کامل طرح مدارس امین در دارالعباده را حمایت کنند