مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:402020-10-26بين الملل

طالبان هم اظهارات ماکرون را محکوم کرد


جنبش طالبان افغانستان امروز دوشنبه بیانیه اخیر امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه علیه اسلام رادیکال را محکوم کرده و آن را غیرمسئولانه و همراه با نادانی خواند.

- جنبش طالبان افغانستان امروز دوشنبه بیانیه اخیر امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه علیه "اسلام رادیکال" را محکوم کرده و آن را "غیرمسئولانه" و "همراه با نادانی" خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه در تاریخ 21 اکتبر یک سخنرانی در مراسم یادبود ساموئل پتی، معلم تاریخ فرانسوی که توسط یک نوجوان افراطگر به طرز بی رحمانه ای به قتل رسید، ایراد کرد.

رییس جمهور فرانسه در این سخنرانی خواستار اسلام عاری از نفوذ خارجی در فرانسه و تقویت کنترل بر بودجه مساجد شده و گفت، فرانسه به دفاع از آزادی بیان و تشدید جنگ با اسلام رادیکال ادامه خواهد داد.

طالبان افغانستان در بیانیه خود گفت: امارت اسلامی (طالبان) اظهارنظرهای رییس جمهور فرانسه را محکوم می کند و آن را موضعی علیه ملتها در نظر می گیرد.

بهتر بود اگر که او با دقت به جای ایراد اظهارات اسلام هراسانه همراه با نادانی به مطالعه اسلام می پرداخت تا دست از مطرح کردن اظهارنظرهای غیرمسئولانه بر مبنای اطلاعات ناقص بازیگران متخاصم و در پیش گرفتن موضعی که صلح بین المللی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طالبان هم اظهارات ماکرون را محکوم کرد

طالبان هم اظهارات ماکرون را محکوم کرد