مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-26اقتصادي

مشکلی در استان زنجان به لحاظ تامین روغن وجود ندارد


هیچ گونه مشکلی برای تامین روغن مورد نیاز در استان زنجان وجود ندارد و این کالا به اندازه کافی وجود دارد.

- زنجان-رییس سازمان صمت زنجان،گفت: هیچ گونه مشکلی برای تامین روغن مورد نیاز در استان زنجان وجود ندارد و این کالا به اندازه کافی وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر فغفوری ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، با بیان اینکه در سطح کشور و به تبع استان تولید روغن جامد کاهش یافته است، اظهار کرد: با توجه به توصیه های بهداشتی صورت گرفته مصرف روغن نباتی جامد کاهش یافته است و این باعث شد تا واحدهای تولیدی روغن جامد به سمت تولید روغن مایع گرایش پیدا کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، گفت: روغن نباتی جهان در استان در خط تولید روغن مایع فعالیت می کندو روغن جامد دیگر تولید نمی کند.

فغفوری متذکر شد: روغن جامد بیشتر در حوزه صنف و قنادان و مقداری نیز در روستاها با توجه به فرهنگ غذایی، مورد مصرف قرار می گیرد که برای رفع این نیاز محصول به بازار تزریق می شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان، با بیان اینکه به فروشگاه های بزرگ و شهرستان ها حواله توزیع و پس از مراجعه تحویل داده می شود، گفت: هرچقدر روغن مایع خوراکی در داخل استان نیاز باشد، برای فروش موجود است و در این رابطه نگرانی وجود ندار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلی در استان زنجان به لحاظ تامین روغن وجود ندارد

مشکلی در استان زنجان به لحاظ تامین روغن وجود ندارد