مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-26سياسي

امامزاده ای که پیامبر (ص) وعده اش را داده بود


«مسئله شهادت زید (علیه السّلام) در خاندان پیغمبر (صلّی الله علیه وآله) مثل شهادت امام حسین (علیه السّلام) یک مطلب معروفی بود.

» - مسئله شهادت زید (علیه السّلام) در خاندان پیغمبر (صلّی الله علیه وآله) مثل شهادت امام حسین (علیه السّلام) یک مطلب معروفی بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه کیهان در ادامه انتشار سلسله گفتارهای رهبر معظم انقلاب در تحلیل مبارزات سیاسی امامان معصوم (ع)، به نقل از حضرت آیت الله خامنه ای نوشت: امام سجّاد (علیه السّلام) درباره زید یک قضاوتی دارد.

چون عرض کردیم که مسئله شهادت زید (علیه السّلام) در خاندان پیغمبر (صلّی الله علیه وآله) مثل شهادت امام حسین (علیه السّلام) یک مطلب معروفی بود، همچنانکه همه خاندان پیغمبر (علیهم السّلام) می دانستند که حسین بن علی (علیه السّلام) شهید خواهد شد و رسالت تاریخی او کشته شدن به این صورت است که پیغمبر (صلّی الله علیه وآله) خبر داده بودند.

همین طور همه می دانستند که یک زید نامی از فرزندان امام سجّاد (علیه السّلام) شهید خواهد شد، یک قضیّه معروف و مشهوری بود و همه در خاندان پیغمبر می دانستند.

وقتی که خداوند متعال زید (علیه السّلام) را به امام سجّاد (علیه السّلام) داد و این فرزند متولّد شد، امام سجّاد (علیه السّلام) خودشان می فرمایند: من قرآن را باز کردم (همین طور یک تفاُّلی راجع به این بچ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امامزاده ای که پیامبر (ص) وعده اش را داده بود

امامزاده ای که پیامبر (ص) وعده اش را داده بود